V našem zařízením máme vlastní bonusový program - Zákaznickou kartu. Výše slevy je dána částkou, kterou zákazník vloží na kartu. Při zůstatku 500kč - 5%, 1.000Kč - 10% a zůstatek 2.000Kč a víc - 20%. Sleva je vždy brána dle zůstatku po posledním dobití karty. Výši slevy určuje automaticky pokladní systém sám a nelze do něj vstupovat.
Nabít kredit na zákaznickou kartu lze několika způsoby:
- Hotově (vystavujeme doklady pro zdravotní pojišťovny)
- Platební kartou
- Fakturou - např. zaměstnanecké bonusy, dary, atd.
- Z bonusového programu Benefit Plus
Zákaznická karta je bezplatná, přenosná, časově neomezená. Zákaznickou kartu nelze využít na masáže a kadeřnické služby, které jsou provozovány soukromými subjekty v rámci našeho areálu.
Při ztrátě či poškození karty nás kontaktujte. Kontakty naleznete zde. V případě poškození karty bude karta bezplatně vyměněna za novou a to včetně bonusů. V případě ztráty Vám bude kredit převeden na novou kartu v aktuální výši. Bohužel při ztrátě karty z technických důvodů nelze převést i procento bonusů a nový bonus je nastaven dle aktuálního zůstatku na kartě, který je převáděn na novou kartu.
Peníze vložené na zákaznickou kartu nelze z technických důvodů vyplácet, lze je pouze využít pro vstupy na atrakce.
Příklad výpočtu výše zákaznické slevy:
Mám na kartě 500Kč, převedu (dobiji) si na kartu dalších 500kč, nyní je na kartě 1.000Kč - sleva 10%. V případě, kdy jsem měl po posledním dobití slevu 20%, nynější zůstatek 300Kč (sleva stále 20%) mi kamarád na kartu převede 200Kč. Aktuální zůstatek bude 500Kč, sleva bude již nyní 5%.
V našem zařízení lze na dobití naší zákaznické karty čerpat z bonusového progrmu společnosti Benefit Plus.